Sankabos keliamas triukšmas yra dažniausias požymis, kad sankabą reikia remontuoti. Sankaba dažniausiai remontuojama keičiant išspaudžiamąjį guolį, varomojo disko stebulės stipinus, tikrinant padėties įjungimo šakutę, jos grąžinimo spyruokles. Taip pat dėvisi ir sukimo virpesių slopintuvo detalės. Patyrę specialistai visuomet tiksliai nustatys, kokius sankabos komponentus galima pakeisti naujais ir padės išvengti visos sankabos keitimo, kuomet tai nėra būtina. Sankabos remontas yra racionalus būdas pašalinti sankabos defektus. Tam, kad būtų priimtas sprendimas, būtina atlikti sankabos patikrą.
Jeigu jums kilo įtarimų, kad jūsų automobilio sankaba tinkamai nebefunkcionuoja, nelaukite ir apsilankykite „Alvydo autoservise“. Čia jums bus pasiūlyta profesionali sankabos patikra ir gedimų nustatymas. Racionalūs sankabos remonto sprendimai leis sutaupyti, o moderni įranga suteiks atliekamiems darbams kokybės.
Deja, tačiau esant rimtesniems sankabos dalių gedimams, sankabos keitimas yra neišvengiamas arba paprasčiausiai klientams labiau apsimokantis sprendimas. Sankaba pilnai yra keičiama, kuomet ji visiškai neišsijungia, kyla bėdų perjungiant pavaras, o jų perjungimo metu atsiranda nemalonus garsas. Priežasčių, kodėl reikia sankabą keisti, gali būti daug: atsilaisvinę varomojo disko laikikliai, pačio disko susidėvėjimas arba surūdijimas, lūžusios tarpinės ir kt. Jei nemalonius garsus lydi ir nemalonus degėsio kvapas, beveik galima teigti, jog teks keisti varomajį sankabos diską. Jei sankaba “buksuoja“, tikėtina, jog yra susikaupę per didelis tepalų kiekis smagratyje, suspaudžiančiąjame arba varomająme diskuose, neteisingai sureguliuota. užsikertanti mechaninė pavara. Esant tokiems defektams automobilis yra sunkiai valdomas: staigiai šoka iš vietos, trūkčioja.
Dažniausiai yra aptinkami tokie sankabos gedimai: